CHF - analiza umowy Poradnik frankowicza Nasze wygrane w CHF

Tel.: 500 74 11 97

Tel.: 530 842 583

Śmierć osoby fizycznej najczęściej oznacza jeszcze konieczność uporządkowania jej spraw związanych z pozostawionym majątkiem, a niekiedy również długami. Zdarza się, że ze względu na sporządzenie testamentu, osoby które w okolicznościach ustawowych dziedziczyłyby spadek, takiego dziedziczenia zostały pozbawione. W innych sytuacjach z kolei okazuje się, że większa liczba dziedziczących oznacza więcej problemów przy podziale masy spadkowej.

Sprawy spadkowe i testamenty

W zakresie świadczonych przez naszą Kancelarię usług mieści się szeroko rozumiana pomoc prawna związana z dziedziczeniem. Regularnie pomagamy naszym Klientom przejść przez proces nabywania praw do spadku po swoich bliskich. Nasz udział obejmuje również pomoc w sprawach związanych z postępowaniem o dział spadku, które często połączone jest z innymi sprawami cywilnymi, np. związanymi ze zniesieniem współwłasności. Doradzamy również w sytuacjach, w których nabycie spadku wiąże się z ciężarem przejęcia długów, a to z kolei wiąże się z koniecznością ich uregulowania z udziałem wierzycieli.

Sprawy spadkowe Wrocław – postępowania związanie z zachowkiem

Szczególnym przedmiotem naszych usług jest udział w postępowaniach związanych z zachowkiem, tj. sumą pieniężną, która należy się spadkobiercy będącemu członkiem najbliższej rodziny zmarłego, niezależnie od woli spadkodawcy wyrażonej w testamencie. Z sukcesami reprezentujemy naszych Klientów, którzy zostali pozbawieni dziedziczenia i starają się uzyskać zachowek od osób, które odziedziczyły majątek po ich bliskich. Często ustalamy składniki odziedziczonego majątku (substrat zachowku), ustalamy wartość zachowku i pomagamy go uzyskać w drodze postępowania sądowego, a czasami również polubownego, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. W wielu z postępowań udało nam się doprowadzić do uzyskania większego, niż pierwotnie planowanego zachowku, kończąc jednocześnie postępowanie w sądzie w I instancji.

Ponadto, w wielu przypadkach występujemy po stronie osób, od których dochodzi się zachowku. Często osoby dochodzące zachowku nie mają wiedzy o istniejących długach związanych z odziedziczonym majątkiem, które istotnie redukują, a czasami nawet całkowicie niwelują możliwość uzyskania zachowku. Co więcej, nasz udział często obejmuje tzw. miarkowanie zachowku ze względu na rażący brak zainteresowania osobą spadkodawcy przez najbliższych w okresie choroby czy innych sytuacji związanych z taką postawą. Ma ona duże znaczenie do ewentualnej redukcji zachowku w oparciu o zasady współżycia społecznego.

Sprawy spadkowe – kompleksowa pomoc prawna

Angaż naszej kancelarii obejmuje kompleksowe czynności związane z materią dziedziczenia i zachowku, w tym zwłaszcza analizę sprawy, składników majątkowych wchodzących do masy spadkowej, przygotowanie odpowiednich obliczeń, uwzględnienie odpowiedniej strategii związanej z reprezentacją na wokandzie oraz należyte przygotowanie klienta do udziału w czynnościach procesowych z jego udziałem. W tym względzie charakteryzuje nas ponadprzeciętne zaangażowanie.

W przypadku zainteresowania współpracą z naszą kancelarią w tej materii, uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy na adresy wskazane w zakładce kontakt.

Kontakt

Dane kancelarii

KANCELARIA PRAWNA
radca prawny Adam Sobota
ul. Zwycięska 20A/110
53-033 Wrocław


Tel.: 500 74 11 97

Tel.: 530 842 583

E-mail: biuro@kancelariasobota.pl


NIP: 8943102497

REGON: 367017460

Jak do nas dojechać?

W godzinach szczytu zachęcamy, aby omijać trasę ulicą Zwycięską od ulicy Karkonoskiej, ale kierować się do nas ulicą Ołtaszyńską, a wcześniej ulicą Sudecką. Osoby niezmotoryzowane dojadą do nas autobusami linii 612, 127, 113 oraz 112.

Gdzie zaparkować?

Budynek kancelarii wyposażony jest w mały, bezpłatny parking. Nieopodal znajduje się również supermarket, dysponujący znaczną ilością miejsc postojowych. Zaparkować można również w licznych bocznych uliczkach okalających ulicę Zwycięską, zwłaszcza wzdłuż ul. Obrońców Poczty Gdańskiej.

GDZIE SIĘ SPOTYKAMY?

Kancelaria zapewnia możliwość spotkania i konsultacji w jej siedzibie, w warunkach zapewniających komfort i pełną prywatność. Wedle preferencji możemy również zorganizować spotkanie w jednej z zaprzyjaźnionych wrocławskich kawiarni lub restauracji. Dla klientów spoza Wrocławia oferujemy pomoc prawną z dojazdem na miejsce, po wcześniejszym ustaleniu daty i godziny wizyty.

PŁATNOŚCI

REGULAMINlogo PayU

Lokalizacja

Firma godna zaufania 2020 logo
Orły prawa logo
Orły prawa 2019 logo
Association Europeenne des Avocats European Association of Lawyers - logo
Firma godna zaufania 2020
Gepardy biznesu 2020

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji tutaj.

Informacja o administratorze danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest radca prawny Adam Sobota z Kancelarii Prawnej z siedzibą we Wrocławiu, ul. Zwycięska 20A/110, 53-033 Wrocław. Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym. Podstawą przetwarzania jest podjęcie działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Twoje dane będą przetwarzane do momentu udzielenia Ci odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie. Masz prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich przenoszenia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu do administratora lub skargi do organu nadzorczego.

Informacja o plikach cookie

Pliki cookies (ciasteczka) to – wg definicji Wikipedii – informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka są stosowane w przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających.

Cele przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies:

  • personalizacja strony internetowej (np: zapamiętanie wybranego rozmiaru czcionki, wybór wersji dla niedowidzących czy wersji kolorystycznej)
  • zapamiętanie danych i wyborów użytkownika (np: brak konieczności wpisywania loginu i hasła za każdym razem na każdej podstronie, pamiętanie loginu przy ponownej wizycie, pamiętanie zawartości koszyka).
  • umożliwienie interakcji z portalami społecznościowymi (np: wyświetlanie Twoich znajomych, fanów czy publikowanie postów na Facebooku i Google+ bezpośrednio z poziomu strony)
  • dostosowanie treści reklamowych wyświetlanych na stronie internetowej
  • tworzenie statystyk strony internetowej oraz statystyk przepływu użytkowników pomiędzy różnymi stronami internetowymi

Poniżej znajdują się linki do zasobów pokazujących, jak można określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień najpopularniejszych przeglądarek internetowych

Ze względu na mnogość rozwiązań technologicznych nie jest możliwe zamieszczenie precyzyjnych wytycznych jak określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i oprogramowania zainstalowanego w tym urządzeniu. Niemniej jednak w większości przypadku należy wybrać opcję „Narzędzia” lub „Ustawienia” i tam odszukać sekcję odpowiadającą za konfigurację ustawień plików cookies lub za zarządzanie prywatnością podczas przeglądania Internetu. Szczegółowe informacje dostarcza producent danego urządzenia lub przeglądarki w instrukcji użytkowania lub na swojej stronie internetowej.

ZAMKNIJ

Darmowa analiza umowy

Jeżeli są Państwo zainteresowani sprawdzeniem, czy zawarta umowa kredytu we frankach nadaje się do prowadzenia, a także o jakie kwoty mogą się Państwo starać i ile wynosi wynagrodzenie naszej Kancelarii, uprzejmie zapraszamy do przesyłania skanów zawartej umowy na adres mailowy kancelarii:

biuro@kancelariasobota.pl

ZAMKNIJ

Informacja o administratorze danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest radca prawny Adam Sobota z Kancelarii Prawnej z siedzibą we Wrocławiu, ul. Zwycięska 20A/110, 53-033 Wrocław. Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym. Podstawą przetwarzania jest podjęcie działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Twoje dane będą przetwarzane do momentu udzielenia Ci odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie. Masz prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich przenoszenia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu do administratora lub skargi do organu nadzorczego.

Informacja o plikach cookie

Pliki cookies (ciasteczka) to – wg definicji Wikipedii – informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka są stosowane w przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających.

Cele przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies:

Poniżej znajdują się linki do zasobów pokazujących, jak można określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień najpopularniejszych przeglądarek internetowych

Ze względu na mnogość rozwiązań technologicznych nie jest możliwe zamieszczenie precyzyjnych wytycznych jak określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i oprogramowania zainstalowanego w tym urządzeniu. Niemniej jednak w większości przypadku należy wybrać opcję „Narzędzia” lub „Ustawienia” i tam odszukać sekcję odpowiadającą za konfigurację ustawień plików cookies lub za zarządzanie prywatnością podczas przeglądania Internetu. Szczegółowe informacje dostarcza producent danego urządzenia lub przeglądarki w instrukcji użytkowania lub na swojej stronie internetowej.

ZAMKNIJ

Darmowa analiza umowy

Jeżeli są Państwo zainteresowani sprawdzeniem, czy zawarta umowa kredytu we frankach nadaje się do prowadzenia, a także o jakie kwoty mogą się Państwo starać i ile wynosi wynagrodzenie naszej Kancelarii, uprzejmie zapraszamy do przesyłania skanów zawartej umowy na adres mailowy kancelarii:

biuro@kancelariasobota.pl

ZAMKNIJ